Мектепішілік бақылау жұмысының жылдық жоспары. 2023-2024 оқу жылы » "Алматы облысы білім басқармасының Қарасай ауданы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесінің "Қ.Сәтбаев атындағы орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Алматы облысы білім басқармасының
Қарасай ауданы бойынша білім бөлімінің
"Қаныш Сәтбаев атындағы орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 43-50-93
Нашар көрушілер
нұсқасы
01
ноябрь
2023

Мектепішілік бақылау жұмысының жылдық жоспары. 2023-2024 оқу жылы




Мектепішілік бақылау жұмысының жылдық жоспары. 

2023-2024 оқу жылы








  1. «2023-2024 оқу жылында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарындағы оқу-тәрбие процесінің ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хат. – Астана: Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА, 2023. – 107 б.


  1. «Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту, орта, арнаулы, қосымша, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру      

        ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы» (ҚР БҒМ        

        6.04.2020 ж. № 130 бұйрығы, ҚР Оқу-ағарту министрінің 17.03.2023 ж. №68 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен)



МЕКТЕПІШІЛІК БАҚЫЛАУ ЖОСПАРЫ


І. НОРМАТИВТІК ҚҰЖАТТАРДЫҢ ОРЫНДАЛУЫН ЖӘНЕ ТАЛАПТАРҒА СӘЙКЕС МЕКТЕП ҚҰЖАТТАМАСЫНЫҢ ЖҮРГІЗІЛУІН БАҚЫЛАУ


Бақылау тақырыбы

Бақылау мақсаты

Бақылау объектісі


Бақылау түрі

Бақылау формасы/ әдістері

Орындау мерзімдері


Жауаптылар

Қарау орны

Басқару шылық шешім

Екінші бақылау

1

Күнтізбелік-тақырыптық жоспар мазмұнының үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкестігі.


КТЖ да үлгілік оқу бағдарламасы талаптарының сақталуын қамтамсыз ету (ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 16 қыркүйектегі № 199 бұйрығы)

КТЖ және Үлгілік оқу бағдарламасы

Фронталды

Кешенді-жалпылаушы бақылау /

Құжаттар

мен танысу 

 Тамыз 

Директордың әдістемелік ісі жөніндегі орынбасары

Әдістемелік кеңес отырыс

Матрицаның 

I бөліміндегі басқару шешімдерінің нұсқаларын қараңыз


2

Оқу жұмыс жоспарының Үлгілік оқу жоспарына сәйкестігі

Оқу жұмыс жоспарынының  үлгілік оқу жоспарына сәйкестігін анықтау(ҚР БҒМ 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығы)


Оқу жұмыс жоспары

 Фронталды 

Кешенді-жалпылаушы бақылау /

Құжаттар

мен танысу 

Тамыз 

Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары

Педагогикалық кеңес



3

Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылар мен үйден оқыту бойынша жұмыс құжаттарды реттеу

1. КТЖ ның оқу пәндері бойынша жұмыс бағдарламаларына,жеке оқу бағдарламаларына  сәйкестігін анықтау. 

2. КТЖ ны әзірлеудің дұрыстығын анықтау 

Оқу жұмыс жоспары, дәрігер құжаттамалары

Тақырыптық

Персоналды бақылау / 

Құжаттар

мен танысу 

Қыркүйек 


Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары

Педагогикалық кеңес



4

Білім алушылардың жеке іс-қағаздарының жағдайы

(Үнемі қарап орыту)

Құжаттардың талапқа сай толтырылуын қамтамсыз ету.

Құжаттама

Фронталды 

Персоналды бақылау /

Құжаттар

мен танысу 

Қыркүйек 

Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары


Директор жанындағы отырыс



5

Электронды журналдың толтырылу жағдайы 

Журналдың дер кезінде дұрыс толтырылуын, электронды журналды толтыру талаптарына сәйкестігін, бағалардың қойылуын анықтау.

Электронды журнал 

Фронталды

Персоналды бақылау / 

Құжаттар

мен танысу 

Тоқсан сайын 

Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары

Директор жанындағы отырыс



6

Жаппай оқумен қамтылу жағдайы

ҰБДҚ-на оқушылардың тіркелуін бақылау

ҰБДҚ қоры

Фронталды

Кешенді-жалпылау

шы бақылау / 

Құжаттар

мен танысу 

Қыркүйек 

Қаңтар 

Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары

Директор жанындағы отырыс



7

Педагогтерді аттестаттаудың тиімділігі

Педагогтарды аттестаттауды уақтылы және нәтижелі болу үшін құжаттарының дайындық деңгейін анықтау. 

Педагогтар құжаттамасы  (білім сапасы)

Тақырыптық 

Персоналды бақылау /  

Құжаттар

мен танысу 

ҚыркүйекҚаңтар 

Директордың ғылыми-әдістемелік орынбасары

Әдістемелік кеңес



8

Тәлімгерлік жүйесі қызметінің тиімділігі

Тәлімгерлік жоспарының қойылған мақсатқа сәйкестігі   мен мерзімінде жүзеге асырылуын анықтау.

Тәлімгерлік жоспар

Тақырыптық

Кешенді-жалпылау

шы бақылау / Құжаттар

мен танысу 

Тамыз 

Директордың ғылыми-әдістемелік орынбасары

Әдістемелік кеңес 



9

Мемлекеттік тілде іс-қағаздардың жүргізілуі

Қазақстан Республикасындағы 1997 жылғы 11 шілдедегі №151-І «ҚР Тіл туралы» Заңына сәйкес құжаттамалардың мемлекеттік тілде жүргізілуін қамтамсыз ету.

Құжаттамалар 

Тақырыптық 

Кешенді-жалпылау

шы бақылау / Құжаттар

мен танысу 

Тоқсан сайын 

Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары

Директор жанында

ғы отырыс



10

Мектеп асханасында тамақтануды ұйымдастырудың жағдайы

Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптардың орындалуын қамтамасыз ету. 

Асхана, ас мәзірі 

Фронталды 

Кешенді-жалпылаушы бақылау /

Асхана құжаттарын тексеру, ата-аналар мен оқушылар арасында сауалнама жүргізіу  

Ай сайын 

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

Директор жанындағы отырыс 



11

Ата-аналар жиналысының, педагогикалық және ғылыми-әдістемелік кеңестің отырыстарының жүргізілуі

                  

Хаттамалар мен бұйрықтардың талапқа сай толтыруын қамтамсыз ету.

Хаттамалар , бұйрықтар

Фронталды

Кешенді-жалпылаушы бақылау /

Құжаттар

мен танысу 

Желтоқсан 

Мамыр 

Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары

Директор жанындағы отырыс 



12

Қауіпсіздік техникасы бойынша мектеп жұмыскерлеріне кіріспе нұсқау беру

ҚТ бойынша журналдардың дұрыс және уақтылы ресімделуін анықтау. 

Нұсқаулық журнал

Тақырыптық 

Кешенді-жалпылаушы бақылау / ҚТ құжаттарын тексеру  

 Қыркүйек 

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

Директор жанындағы отырыс 



13

Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау 

Қалыптастырушы және жиынтық бағалаулардың жүргізуде талаптардың бұзылуын уақытында анықтау. 

Электронды журнал, БЖБ және ТЖБ кестесі 

Фронталды

Сыныптық-жалпылаушы бақылау / 


Тоқсан сайын 

Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары

Директор жанындағы отырыс 



14

Білім алушылардың қорытынды аттестаттауын өткізу 

Мемлекеттік емтихандарды өткізу кестесінің сақталуы

Құжаттар 

Тақырыптық

Сыныптық-жалпылаушы бақылау /

Құжаттар

мен танысу 

Сәуір

Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары

Директор орынбасары жанындағы отырыс



15

Алфавиттік кітапты жүргізу талаптарының орындалыуы

Білім алушылардың есепке алу кітабын толтыруда ықтимал қателіктер туралы ескерту. толтырылуы) қадағалау 

Алфавиттік кітап 

Фронталды

Кешенді-жалпылаушы бақылау / 

Құжаттар

мен танысу 

Тоқсан сайын  

Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары

Директор жанындағы отырыс 



16

Оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендердің берілуі 

Оқушылардың әлеуметтік мәртебесін ескере отырып, оқулықтармен қамтамасыз етілу деңгейін анықтау.

Оқулық қоры  

Тақырыптық

Кешенді-жалпылаушы бақылау / оқулықтар қорымен және оларды

оқушылар арасында ашық түрде тарату жұмыстарымен танысу  

Желтоқсан 

Кітапханашы, әлеуметтік педагог

Директор жанындағы отырыс 



17

Мемлекеттің стандарт талаптарының орындалуы

Стандартты жазу жазу 348|406

Құжаттардың реттілігін қарау

Фронталды

Кешенді-жалпылаушы бақылау / 

Құжаттар

мен танысу 

мамыр

Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары

Педагогикалық кеңес.














































                                                          ІІ. ОҚУ ПРОЦЕСІНІҢ САПАСЫН БАҚЫЛАУ

Мақсаты: мектептегі педагогикалық процестің қызмет етуі мен дамуының мемлекеттік білім беру стандартының талаптарына сәйкес келуіне қол жеткізу, оқушылардың жеке ерекшеліктерін, қызығушылықтарын, білім алу мүмкіндіктерін, денсаулық жағдайын ескере отырып, білім беру процесін одан әрі жетілдіру.

Оқу процесінің бақылау обьектілері

- оқу бағдарламаларын орындау, 

- оқушылардың білім деңгейі мен дағдылары, 

- мұғалім жұмысының өнімділігі, 

- дарынды оқушылармен жеке жұмыс, 

- сыныптан тыс сабақ жұмысының сапасы, 

- орқушылардың өзіндік таным әдістерінің дағдылары.


Бақылау тақырыбы

Бақылау мақсаты

Бақылау объектісі

Бақылау түрі

Бақылау формасы/ әдістері

Орындау мерзімдері

Жауаптылар

Қарау орны

Басқару шылық шешім

Екінші бақылау

1

«О»-дік бақылау  білім кесіндісін жүргізу

2-11 сыныптар

Каникул кезеңінен кейінгі білім деңгейін анықтау 

Негізгі пәндер бойынша білім деңгейі әр мектепте өздігімен анықталады

фронтальды

Кешендік-жалпылама бақылау

Қыркүйек

 Директордың орынбасарлары,ӘБ жетекшілері

Директор жанындағы отырыс 

ДЖК


2

Өткен тоқсандағы жеке пәндер бойынша білімнің әкімшілік кесіндісі  ( нөлдік кесінді нәтижесі бойынша пәндерді әр мектеп өздігімен анықтайды) 

Оқушылардың оқу жетістіктерін анықтау 

Әр пәндер бойынша оқушылардың білім деңгейі

Тақырыптық

Кешендік-жалпылама бақылау


Әр тоқсан соңында 

Директордың орынбасарлары,ӘБ жетекшілері

Директор жанындағы отырыс



3

Оқу-тәрбие процесі (пән бойынша, параллель, сыртқы немесе қорытынды бағалауға дайындық бағыты бойынша)

9 «Ж» - 48% математика, география, история Казахстана

«Д» - 46 % Математика, Қазақ тілі, химия, физика

«В» - 46 %

Математика, Қазақ тілі,химия, биология

«Б» - 40 %

Математика, Қазақ тілі,физика,биология

«З» - 41 %

Математика, физика,география

8 «Д» - 41 %

Математика, Қазақ тілі,химия

«К» - 40 %

Математика, Қазақ тілі,физика, русский язык

«З» - 32 %

Математика, Қазақ тілі,география,русский язык

«Д» - 44 %

Математика, биология,химия

Оқушылардың оқу жетістіктерінің деңгейін анықтау

Әр пәндер бойынша оқушылардың білім деңгейі 


Фронталды

Кешенді-жалпылаушы бақылау/ бақылау, әкімшілік кесінді алу


Әр тоқсан соңында

Директордың орынбасарлары

Бірлестік жетекшілері

     Директор жанындағы отырыс



4

Әліппе кезеңінде оқушылардың үйренетін шеберліктері мен 

дағдыларының шеңбері, ана тілінің оқытылу сапасы;

Оқушылардың Әліппе, Ана тілі пәндерінен білім деңгейлері мен оқу дағдыларын анықтау 

1-сынып оқушылары, Әліппе, Ана тілі пәндерінен білімі мен оқу дағдылары

Тақырыптық

Пәндік-жалпылаушы бақылау/ сабақты бақылау


Желтоқсан, сәуір 

.Директордың орынбасарлары


     Оқу тәрбие орынбасары 

жанындағы

отырыс



5

Мектеп алды даярлық топтарында «Тіл дамыту» сабақтарында 

оқушылардың функционалдық сауаттылықты арттыру жолдары;

Оқушылардың функционалдық сауаттылық деңгейін анықтау

Функционалды сауаттылық деңгейі

Тақырыптық

Сыныптық-жалпылаушы бақылау/сабақты бақылау


Желтоқсан, сәуір 

Оқу-тәрбие орынбасары 


     Оқу тәрбие орынбасары 

жанындағы

отырыс




6

Бастауыш сыныптарда қазақ тілі сабағында инновациялық технологиялардың 

қолдануы

Бастауыш сыныпта инновациялық технологияларды қолданудың психологиялық аспектілері

Оқу мен оқытудың тиімділігін анықтау

1-4- сыныптардағы қазақ тілі сабағы (инновациялық технологиялар)

Тақырыптық

Пәндік-жалпылаушы бақылау/ іс-әрекеттегі зерттеу

Қазан

Пән  мұғалімдері 

психологтар

 Әдістемелік кеңес отырысы



7

Бастауыш сынып оқушыларымен дене тәрбиесі сабағын жүргізудің 

әдістемелік ерекшеліктері

Мұғалімнің оқыту тәсілдері мен әдістерін саралау

1-4-сыныптардағы дене тірбиесі пәні (мқғалімнің әдістемелік жұмысы)

Тақырыптық

Пәндік-жалпылаушы бақылау/ іс-әрекеттегі зерттеу


Әр тоқсан соңында бір рет

Пән  мұғалімдері 

психологтар

 Әдістемелік кеңес отырысы



8

4-сыныптар бойынша математика сабақтарында оқушылардың 

функционалдық сауаттылығын арттыру жолдары

Оқушылардың функционалдық сауаттылық деңгейін анықтау


 3-4-сыныптардағы математика сабағы( функционалдық сауаттылықты арттыру әдістері)

Фронталды

Сыныптық-жалпылаушы бақылау/ тестілеу


Қазан

 Директордың орынбасарлары  


ДЖК



9

Көркем еңбек, бейнелеу өнері пәнінің берілуі (1-4 сыныптар);


Оқушыылардың шығармашылық ойлау, оқу дағдыларын анықтау

1-4-сыныптардағы оқушыылардың шығармашылық ойлауы мен дағдылары)

Тақырыптық

Сыныптық-жалпылаушы бақылау/сабақты бақылау


Қазан

 Директордың орынбасарлары  


ДЖК



10

Орыс тілі сабақтарында оқушының жеке қабілеттерін дамыту 

(2-4 сыныптар)            

Инновациялық оқыту тәсілдерінің оқушылардың жеке қабілеттерін арттыруға ықпалын анықтау

2-4- сыныптар орыс тілі сабағы

Тақырыптық

Шолу бақылауы/ сабақты зерттеу

қараша

Оқу-тәрбие орынбасарлары 


Мониторинг

Бірлестік отырысында

талдау.



11

Музыка сабағында оқушылардың шығармашылық қабілеттерін тиімді 

дамыту жолдары (2-4 сыныптар)

Пән мұғалімінің пәнді оқыту тәсілдерін анықтау

2-4- сыныптардағы музыка сабағы

Тақырыптық

Персоналды бақылау/ сабақты бақылау


қараша

Оқу ісі жөніндегі орынбасары, директор

Әдістеме кеңес Хаттама



12

Дүниетану сабағында ақпараттық тех. тиімді қолдану


Оқушылардың АКТ жұмыс жасау  дағдыларының деңгейін анықтау

3-4-сыныптар Дүниетану сабағында АКТ  технологиялары

Тақырыптық

Пәндік-жалпылаушы бақылау/сабақты бақылау


қараша

 Директордың орынбасарлары

 Бірлестік отырыстары



13

Пәндердің берілуіндегі  

ақпараттық-коммуникациялық технологияларды тиімді пайдалана отырып, оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту (3-4 сыныптар). 

Цифрлық сауаттылық (1-2 сыныптар)

Мұғалімдердің сандық технололгияларды сабақта қолдану және оқушылардың логикалық ойлау деңгейін анықтау

 3-4- сыныптардағы  сандық сауаттылық пен оқушылардың логикалық ойлау деңгейі.

Фронталды

Кешенді-жалпылаушы бақылау/ сабақты бақылау, тестілеу


Қараша-Наурыз

Директордың орынбасарлары  


Мониторинг

Бірлестік отырысында

талдау.



14

Әдебиеттік оқыту пәнінің берілуі жағдайы (2-4 сыныптар);


Оқушылардың оқу дағдыларының деңгейін, түсіну, оқығанын интерпретация жасау, мәтінді талдау деңгейлерін анықтау. 

2-4 сыныптардағы әдебиеттік оқу пәні, оқу сауаттылығы

Тақырыптық

Пәндік-жалпылаушы бақылау/ сабақты бақылау

қараша

     Директордың орынбасарлары  


Оқу-ісі орынбасары жанындағы отырыс  



15

Ағылшын тілі пәнінің берілуі жағдайы(2-4 сыныптар);


Тілдік дағдыларды дамытуда саралап оқытудың тиімді тәсілдерін зердделеу

2-4 сыныптардағы ағылшын тіілі пәні

Фронталды

Персоналды бақылау/ сабақты бақылау, сұқбаттасу

қараша

Оқу ісі жөніндегі орынбасары, директор

Әдістемелік кеңес отырысы



16

Тоқсан бойынша білім сапасының нәтижесі  

Білім сапасы нәтижесінің мониторингі 

1-тоқсандағы білім сапасы 

Тақырыптық 

талдау

қараша

Оқу ісі жөніндегі орынбасары, директор

Педагогикалық кеңес 



17

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау қорытындысы 

(Оқу ісі орынбасары мектеп бойынша талдау жасау қажет) 


Оқудағы кедергілерді диагностикалау, олқылықтарды анықтау.

Оқушылардың ТЖБ,БЖБ жұмыстары (БЖБ,ТЖБ талдаулары)

Тақырыптық

талдау

қараша

Оқу ісі жөніндегі орынбасары, директор

Әдістемелік кеңес 



18

2-4 сынып оқушыларының оқу жылдамдығын тексеру;


Оқушылардың оқылым дағдыларының деңгейін анықтау


2-4 сыныптар 

Фронталды

Кешенді-жалпылаушы бақылау/ әңгімелесу, тыңдау, жедел талдау

желтоқсан

Оқу ісі жөніндегі орынбасары, директор

Әдістемелік кеңес отырысы



19

4-сынып оқушыларының оқу нәтижелеріне математика, қазақ тілі, жаратылыстану



4-сынып оқушыларындағы тиімді оқу даңғдыларының деңгейін анықтау

4-сынып оқушыарының әкімшілік кесінді қорытындысы

Фронталды

Кешенді-жалпылаушы бақылау/ тестілеу


желтоқсан

Оқу ісі жөніндегі орынбасары, директор

ДЖО



20

Білім алушылардың тоқсандық қорытынды бойынша білім деңгейі 2-11 сыныптардың аралығында бақыланады. (Тоқсандықта белгіленеді)



Оқушылардың оқу жетістіктерінің монитрингін жүргізу

БЖБ,ТЖБ әкімшілік кесінді қорытындылары

Фронталды

Сыныптық-жалпылаушы / бақылау, оқушы жұмыстарын зерделеу

желтоқсан

Оқу ісі жөніндегі орынбасары, директор

Әдістемелік отырысы



21

1 және 5 сыныптардың бейімделу кезеңінде жаңа тақырыптарды меңгерудегі қиындықтарды анықтау


Оқушылардың бейімделудегі кедергілерді анықтау және шешімін іздеу

1-тоқсан қорытындысы және оқу әрекеттері

Тақырыптық

Сыныптық-жалпылаушы / сабақтарды бақылау

желтоқсан

Директордың орынбасарлары  


Әдістемелік отырысы



22

Жаратылыстану пәнінде оқушылардың зерттеу дағдыларын 

дамытуда оқытудың  инновациялық технологияны пайдалану ерекшеліктері (5-6 сыныптар)

Оқушылардың зерттеушілік дағдыларының дегейін анықтау, мұғалім жұмысындағы әдістер мен тәсілдердің, жұмыс түрлерінің рационалдылдығы

5-6 сыныпт оқушыыларының зерттеу дағдылары ҚМЖ, жаратылыстану сабағы


Тақырыптық

Кешенді-жалпылаушы бақылау

/ҚМЖ ларды зерделеу, мұғаліммен сұқбаттасу


желтоқсан

Директордың орынбасарлары  


Әдістемелік отырысы



23

Орыс тілінің оқытылуын зерделеу (5-7 сыныптар);


Оқушылардың тілдік құзыреттіліктерінің деңгейін анықтау, мұғалімнің оқыту әрекеттерін зерделеу

5-7 сыныптардағы орыс тілі сабағы, ҚМЖ, тілдік құзыреттіліктер

Фронталды

Сыныптық-жалпылаушы бақылау/ ҚМЖ ларды талдау, сабақтарды бақылау

желтоқсан

МО жетекшісі

Әдістемелік отырысы



24

Ағылшын тілінің оқытылуы жағдайын зерделеу (5-7 сыныптар)


Оқушылардың айтылым, жазылым,дағдыларының деңгейін анықтау, мұғалімнің әдістерді тиімді қолдануын бағалау


5-7 сыныптардағы ағылшын тіілі сабағы,ҚМЖ, диагностикалық тест

Фронталды

Сыныптық-жалпылаушы бақылау/ ҚМЖ ларды талдау, сабақтарды бақылау

желтоқсан

Директордың орынбасарлары  

ДЖО



25

5-7 сыныптарда дене шынықтыру пәнінің берілу жағдайы


Оқушылардың физикалық дағдыларының деңгейін анықтау, мұғалімнің оқыту тәсілдерін зерделеу


5-7 сыныптардағы дене тәрбиесі сабағы, ҚМЖ

Фронталды

Сыныптық-жалпылаушы бақылау/ ҚМЖ-ларды талдау, сабақтарды бақылау

қаңтар

Директордың орынбасарлары  

ДЖО



26

Қазақ тілі мен әдебиетінің оқытылуы жағдайын зерделеу 

(5-9 сыныптар)


Оқушылардың танымдық дағдыларының деңгейін анықтау, мұғалімнің оқыту әдісін зерделеу

5-9 сыныптар,  қазақ тілі және пән мұғалімдері, ҚМЖ

Фронталды

Сыныптық-жалпылаушы бақылау/ ҚМЖ ларды талдау, сабақтарды бақылау

қаңтар

Директордың орынбасарлары  

ДЖО




27

5-9 сыныптарда тарих пәнінің берілу жағдайын зерделеу


Оқушылардың тарихи ойлау дағдыларының деңгейін анықтау, әдістерді зерделеу

5-9 сыныптардағы тарих сабағы, ҚМЖ

Фронталды

Кешенді-жалпылаушы бақылау/

ҚМЖ ларды талдау, сабақтарды бақылау

қаңтар

Оқу ісі жөніндегі орынбасары, директор

ДЖО



28

5-9 сыныптарда математика пәнін жүргізудің сапалық деңгейі


Оқушылардың математикалық сауаттылық деңгейлері мен мұғалімдердің пәндік құзыреттілігі деңгейін анықтау

5-9 сыныптардағы математика сабағы,, пән мұғалімдері, ҚМЖ

Фронталды

Кешенді-жалпылаушы бақылау/ҚМЖ ларды талдау, сабақтарды бақылау, тестілеу


қаңтар

Оқу ісі жөніндегі орынбасары, директор

ДЖО



29

7-сыныптарда химия, физика пәндерінің жаңартылған білім 

мазмұны бойынша берілу жағдайы


Оқушылардың танымдық деңгейлері мен функционалдық дағдыларының деңгейін анықтау, әдістерді зерделеу

7-сыныптардағы химия, физика сабақтары, ҚМЖ

Тақырыптық

Сыныптық-жалпылаушы бақылау

ҚМЖ ларды талдау, сабақтарды бақылау


қаңтар

Директордың орынбасарлары

Әдістемелік отырысы



30

Биология пәнінен зертханалық жұмыстарында 7-9 сынып 

оқушыларының ізденіс қабілеттерін арттыру

Оқушылардың тәжірибелік жұмыстарды жасау дағдыларын анықтау

7-9-сыныптардағы биология сабағы, зертханалық жұмыстар.

Фронталды

Кешенді-жалпылаушы бақылау/ сабақтарды бақылау


қаңтар

Оқу ісі жөніндегі орынбасары,

Бірлестік жетекшілері

Әдістемелік отырысы



31

7-9 сыныптардағы география пәнінің берілу жағдайы


Оқушылардың оқу сауаттылығын, картамен жұмыс, иньтерпретация жасау дағдыларын анықтау

7-9 сыныптардағы география саабағы, ҚМЖ

Тақырыптық 

Персоналды бақылау/ тестілеу

қаңтар

Директордың ғылыми і.ж. орынбасарлары

Әдістемелік отырысы



32

Жаратылыстану бағытындағы пәндердің ағылшын тілінде берілуі

ЖМБ пәндерін ағылшын тілінде оқыту сапасын бақылау

8-11 сыныптар

Фронталды

Кешенді-жалпылаушы бақылау/ сабақтарды бақылау

Қаңтар

Оқу ісі жөніндегі орынбасары,

Бірлестік жетекшілері

ДЖО



33

Ағылшын тілі оқытуда 8-9 сынып, 9-11 оқушыларының сөйлеу 

дағдыларын қалыптастыру мақсатында тиімді әдістер мен жаттығуларды пайдалану

Ағылшын тілі пәні мұғалімдерінің пәндік құзыреттілік деңгейі мен АКТ құзыреттіліктерін анықтау, оқушылардың тілдік дағдыларын анықтау

8-9, 9-11 сыныпта сабақ беретін пән мұғалімдері, ағылшын тілі сабағы, ҚМЖ

Тақырыптық

Персоналды бақылау/ ҚМЖ талдау, бақылауғ сұқбаттасу

ақпан

Оқу ісі жөніндегі орынбасары, Бірлестік жетекшілері

Әдістемелік отырысы



34

8-11 сыныптарда орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында

интербелсенді әдістерді пайдалануы

Пән мұғалімдерінің сандық технололгияларды қолдану деңгейлерін анықтау

8-11 сабақ беретін орыс тілі сабағы, ҚМЖ

Тақырыптық

Персоналды бақылау/ сабақтарды бақылау, тестілеу

ақпан

Оқу ісі жөніндегі орынбасары, Бірлестік жетекшілері

Әдістемелік отырысы



35

8-11 сыныптардағы дене шынықтыру пәнінің берілу жағдайы


Пән мұғалімдерінің командалық жұмысты ұйымдастыру бойынша тәсілдерін зерделеу

8-11 сабақ беретін дене шынықтыру пәні мұғалімдері, сабақ, ҚМЖ

Тақырыптық

Персоналды бақылау/ сабақтарды бақылау

ақпан

Оқу ісі жөніндегі орынбасары

Әдістемелік отырысы



36

8-11 сыныптарда физика пәнінің оқытылу жағдайын зерделеу


Пән мұғалімінің пәндік құзыреттілігі мен әдістемелік құзыреттілік деңгейін диагностикалау

8-11сыныптағы пән мұғалімдері, сабақ, ҚМЖ

Тақырыптық

Персоналдды бақылау/ тестілеу, бақылау

ақпан

Оқу ісі жөніндегі орынбасары

Әдістемелік отырысы



37

10-11 сыныптарда бейіндік пәндер бойынша оқушыларды оқыту сапасы

Оқушылардың оқу дағдыларының деңгейі мен бейіндік бағдарын  анықтау

10-11 сыныптардағы бейіндік сабақтар

Тақырыптық

Персоналды бақылау/ сұқбаттасу, тестілеу

наурыз

Оқу ісі жөніндегі орынбасары, психолог

Әдістемелік отырысы



38

10-11 сыныптарда тарих пәнінен сауаттылықтарын анықтау;

Оқушылардың 6 консепт бойынша 3 тарихи ойлау дағдыларының деңгейін анықтау

10-11 сыныптардағы тарих сабағы

Фронталды

Сыныптық-жалпылаушы бақылау/ сабақты бақылау, бақылау кесінділері



наурыз

Оқу ісі жөніндегі орынбасары, Бірлестік жетекшілері

Әдістемелік отырысы



39

10-11 сыныптар математика пәнінің оқытылу сапасы


Пән мұғалімдерінің әдістемелік, және бағалау құзыреттілік деңгейін, оқушылардың математикалық сауаттыолық деңгейін анықтау

10-11 сыныпта сабақ беретін мұғалімдер, сабақ, ҚМЖ

Фронталды

Персоналды бақылау/ҚМЖ ларды қарау, талдау

наурыз

Оқу ісі жөніндегі орынбасары, Бірлестік жетекшілері

ДЖО



40

10-11 сыныптар химия пәнін оқыту жағдайы.


Пән мұғалімдерінің пәндік құзыреттіліктері деңгейі мен оқушылардың зерттеушілік дағдылары деңгейін анықтау

10-11 сынып оқушылары мен. пән мұғалімдері, сабақ, ҚМЖ

Фронталды

Сыныптық-жалпылаушы/ бақылау кесінділері,  сабақтарды бақылау

наурыз

Оқу ісі жөніндегі орынбасары, Бірлестік жетекшілері

ДЖО



41

10-11 сынып оқушыларының биология пәнінен функционалдық 

білім деңгейі

Оқушылардың функционалдық сауаттылық деңгейлерін анықтау

10-11 сынып оқушылары, сабақ, ҚМЖ

Тақырыптық

Сыныптық-жалпылаушы/ сабақты бақылау, бақылау жұмыстары

наурыз

Директордың ғылыми істері б-ша орынбасары

Ғылыми кеңесте



42

Қазақ тілі мен әдебиетінің оқытылуын зерделеу (10-11 

сыныптар);


Оқушылардың тілді меңгеру деңгейін бағалау

10-11 сыныптар қазақ тілі сабағы

Тақырыптық

Сыныптық-жалпылаушы/ жазбаша жұмыстар, сабақтарды бақылау

сәуір

Оқу ісі жөніндегі орынбасары, Бірлестік жетекшілері

Әдістемелік отырысы



43

10-11 сыныптарда  информатика пәнін оқыту сапасы

Оқушылардың АКТ құзыреттілік деңгейін анықтау


10-11 сыныптар

Тақырыптық

Сыныптық-жалпылаушы/ сабақтарды бақылау

сәуір

Оқу ісі жөніндегі орынбасары, Бірлестік жетекшілері

Әдістемелік отырысы



44

10-11 сыныптарда алғашқы әскери дайындық пәнінің берілуі;


Мұғалімнің оқыту тиімділігі мен пәндік құзыреттілігі деңгейін анықтау

АӘД пәні мұғалімі, оқушылар, сабақ, ҚМЖ

Тақырыптық 

Персоналды бақылау/ ҚМЖ талдау, сабақты бақылау, сұқбаттасу

сәуір

Оқу ісі жөніндегі орынбасары, Бірлестік жетекшілері

Әдістемелік отырысы



45

Көркем еңбек сабақтарында оқушыларды ұлттық қолөнерге 

баулу;


Оқушылардың қол өнермен айналысу дағдылары деңгейін анықтау

Көркем еңңбек сабағы

Фронталды

Кешенді-жалпылаушы бақылау/ оқушылар жұмыстарын зерделеу, сұқбаттасу

сәуір

Оқу ісі жөніндегі орынбасары, Бірлестік жетекшілері

Әдістемелік отырысы



46

Халықаралық зерттеулерге дайындық жұмыстары;



Оқушылардың зерттеу бағыттары, қабілеттері мен зерттеу кезеңдері туралы ақпараттар жинау, мұғалімдердің зерттеушіілік бағытындағы құжаттарын зерделеу

Халықаралық зерттеулер сайысын өткізу  ережелері

Тақырыптық

Персоналды бақылау/ құжаттамаларды зерделеу

мамыр

Директордың ғылым жұмыстар бойынша орынбасары, оқу орынбасары

Директор жанындағы кеңес



47

Мұғалімдердің жауапкершілігі мен жұмыс тиімділігіне мониторинг жасау

Оқушылардың оқу нәтижелерінің мониторинг деректерін зерделеу

әдістемелік бірлестіктер жұмысының нәтижесі

Фронталды

Кешенді-жалпылаушы бақылау/ құжаттамаларды зерделеу

мамыр

Оқу ісі жөніндегі орынбасары, Бірлестік жетекшілері, директор

Пед. кеңес



48

10-11 сынып білім алушылардың таңдау пәндерінің оқытылу сапасы;


Таңдау пәндерінің жүргізілу, оқытылу сапасы мен оқушылардың тиімді оқу дағдыларының деңгейін анықтау

Таңдау пәндері бойынша сабақтар, ҚМЖ, тест қорытындылары

Фронатлды

Кешенді-жалпылаушы бақылау/ құжаттамаларды зерделеу

мамыр

Директордың ғылым жұмыстар бойынша орынбасары, оқу орынбасары

Әдістемелік отырысы



49

Үйде оқыту бойынша оқу бағдарламаларының орындалуы.


Үйде оқытылатын оқушылардың оқу дағдыларының деңгейін диагностикалау, пән мұғалімдерінің дидактикалық құралдарының сапасы мен тиімділігін     бағалау

 Мектеп бойынша үйде оқытылатын оқушылар, пән мұғалімдері, тест қорытындысы, ҚМЖ

Фронталды

Персоналды бақылау/ құжаттамаларды зерделеу, сұқбаттасу

мамыр

Оқу ісі жөніндегі орынбасары, Бірлестік жетекшілері, директор

Пед. кеңес



50

Халықаралық зерттеулерге қатысу дайындығы 

Білім алушылардың білім жетістіктері. (БАБЖ)

Халықаралық зерттеулерге қатысу дайындығының диагностикасы, Білім алушылардың білім жетістіктері. (БАБЖ)

 4, 8-сынып оқушыларының байқау тест қорытындысы

тақырыптық 

Сыныптық-жалпылама бақылау

үнемі

Оқу ісі жөніндегі орынбасары,

Директор жанындағы отырыс



51

«Өмір сүру қауіпсіздігі негіздері», «ЖЖЕ» оқу курстарын жүргізу

Өзін өзі бағалауға қосыулы тұр 

 «Өмір сүру қауіпсіздігі негіздері», «ЖЖЕ» оқу курстарын жалпы білім беру мазмұны пәндерінде жүргізуді бақылау

 1-11-сынып оқушылары 

тақырыптық

Кешендік-жалпылама бақылау

үнемі

Оқу ісі ,тәрбие жөніндегі орынбасарлары,

ӘБ отырысы



III. БІЛІМНІҢ ОЛҚЫЛЫҚТАРЫН ТОЛТЫРУ ЖӘНЕ ТӨМЕН КӨРСЕТКІШТЕРМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ БОЙЫНША ЖҰМЫСТАРДЫ БАҚЫЛАУ

Бақылау тақырыбы

Бақылау мақсаты

Бақылау объектісі

Бақылау түрі

Бақылау әдістері

Орындау мерзімдері

Жауаптылар

Қарау орны

Басқару шылық шешім

Екінші бақылау

1.

Білімдегі олқылықтардың  орнын толтыру мен үлгерімі нашар оқушылармен  жұмыс жоспарының жүзеге асырылуы


Оқушының білім сапасына әсер ететін  жеке  басының ерекшеліктеріне ескере отырып, білімдегі олқылықтарды толтыруды қамтамасыз ету 

Үлгерімі шанар оқушылардың оқу жетістіктері

Фронталды

 бақылау, талдау

қыркүйек

 Директордың орынбасарлары

ДЖК

Матрицаның 

III бөліміндегі басқару шешімдерінің нұсқалары

ӘБ отырыстарында күнтізбелік-тақырыптық жоспарларды қарау, хаттама.

Факультативтік және элективтік курстардың пәндері, бағдарламалары бойынша КТЖ-ды қорытындылары мен ұсыныстарын көрсете отырып,  әкімшіліктің тексеруі.


2.

Үлгерімі нашар оқушылармен жұмыстарды ұйымдастыру

Олқылықтарды анықтауға және оқушылардың негізгі құзыреттіліктерін қалпына келтіру және мақсатты түзету. 

Үлгерімі нашар оқушылардың оқу әрекеттері

Фронталды

Бақылау, талдау

қыркүйек

 Директордың орынбасарлары

Бірлестік жетекшілері

ДЖК



3.

Оқушылардың оқу сауаттылығын қалыптастыру жұмыстарының жағдайы

Оқу сауаттылығын арттыратын тапсырмалардың сапасын анықтау

Гуманитарлық бағыттағы сабақтар, ҚМЖ

Тақырыптық

Бақылау , талдау ҚМЖ зерделеу

қыркүйек

 Директордың орынбасарлары

ДЖК



4

4,8,9-сыныптардағы функционалдық сауаттылық деңгейін анықтау


Оқушылардың оқу дағдыларындағы проблемалық бағыттарды айқындау

4,8,9-сыныптардағы функционалдық сауаттылық деңгейі

Фронталды

 Байқау тестерінің монитрингі, нәтижелердің талдауы

Ай сайын

Директордың орынбасарлары

Пән мұғалімдері

ДЖК



5

ҰБТ-ға дайындық жұмыстарының жай-күйі

Негізгі пәндерден байқау тестердің қорытындысы

11- смынып

тақырыптық

Электронды журнал, талдау

Қазан, қаңтар, мамыр

Директордың орынбасары, пән мұғалімдері

Кесте бойынша



6

Өткізілген БЖБ,ТЖБ қорытындылары бойынша талдау жұмыстары

БЖБ,ТЖБ қорытындыларының сапалы талдауын білімдегі олқылықтарды толтыру жұмыстарын жақсартуға қолдану

Пән мұғалімдерінің талдаулары

Тақырыптық

Электронды журнал, талдау

қазан

Директордың орынбасары, пән мұғалімдері

Кестеге сай



7

Әр оқу тоқсан/жыл қорытындысы бойынша білім сапасына талдау 

Пән мұғалімдерінің резервтегі ( тоқсандық қорытынды бойынша бір- «4»,бір-, «3» бар) оқушылармен жұмыс тиімділігін анықтау

Резервист оқушыылардың оқу нәтижеелерін талдау

фронталды

талдау

Қараша, желтоқсан, наурыз, маусым

Директордың орынбасары, пән мұғалімдері

Пед. кеңес



8

Бастауыш класс бойынша олқылықтармен жұмыстардың жай-күйі 

Негізіг пәндер бойынша төмен нәтиже көрсеткен оқушылармен қосымша жұмыстардың тиімділігін анықтау

Бастауыш сынып оқушылары

фронталды

Бақылау, талдау

Қараша, желтоқсан, сәуір

Диретордың орынбасары

ДЖО



9

Оқушылардың оқу нәтижелері мен оқу әрекеттерінің мониторигі  

1-4 сыныптар

5-9 сыныптар

Оқушылардың оқу әрекеттерінің күшті және әлсіз жақтарын  диагностикалау, оқу нәтижелерін көрсетуді қамтамасыз ету

Оқу әрекеттері

фронталды

Оқушылардан жүйелі түрде сауалнама алып отыру, оқу тапсырмаларының орындалуын қадағалау, кері байланыстардың сапасын тексеру

желтоқсан, наурыз

Директордың орынбасарлары

ДЖО



10

Оқушы біліміндегі ақауларды жою жұмыстарының жай-күйі

Біілімдегі ақауларды жою арқылы біілім сапасын арттырудың шешімін табу

Мұғалімдердің жұмыс жоспарлары

Тақырыптық

Сауалнама, талдау, бақылау

Қазан, қаңтар, сәуір

Директордың орынбасарлары, ӘБ жетекшілері

Кестеге сай



11

5-11- сынып оқушыларына қиын тақырыптарды меңгеру бойынша жұмыстардың жай-күйі

Қиын тақырыптарды меңгерудегі кедергілерді анықтау

ҚМЖ

Тақырыптық

Сауалнама, талдау, бақылау

Қазан, қаңтар, сәіуір

Директордың орынбасарлары, ӘБ жетекшілері

Кестеге сай
















IV. ОҚУ-ЗЕРТТЕУ ҚЫЗМЕТІ


Бақылау тақырыбы

Бақылау мақсаты

Бақылау 

нысаны
 
 

Бақылау түрі 

Бақылау әдісі

Орындау мерзімі

Жауапты

лар

Қарастыра

тын орны 

Басқарушылық шешімі 

Екінші қайтара бақылау

1

Ғылыми жетекшінің жұмыс сапасы мен оқушының даярлығы

Ғылыми конкурстарға дайындық жоспарын іске асыру сапасының уақтылылығын айқындау


Ғылыми жетекшінің жұмыс жоспары 

Тақырыптық

Жұмыс жоспарын, аралық зерттеу нәтижелерін талдау, зерттеу күнделігінің толық және уақтылы толтырылуын зерделеу

Сәуір-қазан 

ҒЖ бойынша директор орынбасары 

Директордың жанындағы кеңес, әдістемелік кеңестің отырысы

Өтінімдерді қарастыру бойынша мектеп комиссиясын құру,ғылыми өнім мазмұны, міндеті, тақырып өзектілігі бойынша     ұсыныстарымен ғылыми жетекшілердің пікірін тыңдау

сәуір,  тамыз-қыркүйек

2

Зерттеуді жүргізу жоспарын іске асыру, сапасы.

Зерттеу бойынша жоспардың сапалы және уақытында орындалуын анықтау 

Зерттеу жүргізу бойынша жоспарды іске асыру 

Тақырыптық

Ғылыми жетекшінің рефлексивті талдауы, ғылыми жобаға қатысушылар мен оқушылар арасындағы сауалнама 

Сәуір-мамыр-тамыз-қыркүйек 

 ҒЖ бойынша директор орынбасары

Директор жанындағы отырыс 

Ғылыми жетекшінің 

рефлексивті есебі


тамыз -  қазан

3

Дарынды және уәжді балалар туралы деректер базасын жаңарту және мониторингін жасау

Дарынды және уәжді балалар туралы деректер базасын жаңартудың уақытылы жүргізілуін тексеруді қамтамасыз ету

Дарынды және уәжді балалар туралы деректер базасы 

Тақырыптық

Мониторинг (ашықтық, уақытылы жаңарту, қолжетімділік)

Желтоқсан-мамыр

Педагог-психологтер

Директор қатысуымен отырыс, ғылыми-әдістемелік кеңес отырысы 

Деректердің қолжетімді базасын құру


қыркүйек, қаңтар

4

Сабақтар мен элективті курстардың ғылыми жұмыс элементтерін енгізу 

Оқу қызметінде жобалық ойлауды дамыту деңгейін диагностикалау

Сабақтар мен элективті курс жобалау қызметі 

Тақырыптық

Сабақтарға қатысу / элективті курс, талдау, өзін-өзі талдау

Қазан 

ҒӘЖ бойынша директор орынбасары

Ғылыми-әдістемелік кеңес отырысы 

Жұмыс жоспарына мектептің зерттеушілік мәдениетін дамытуға бағытталған іс-шараларды енгізу

Сәуір, мамыр


5

Ғылыми конкурстарға қатысудың нәтижелілігі

Әр түрлі деңгейдегі байқауларға қатысу сапасын бағалау

Жоба конкурстарына қатысу сапасы

Фронталды

Жобалар нәтижелілігінің мониторингі (әдістемелік бірлестіктер мен пәндер бойынша, ғылыми жетекшілер бойынша, конкурс деңгейі бойынша)

Қазан-сәуір

Ғылыми жұмыс бойынша директор орынбасары

Педагогикалық кеңес  (қаңтар, мамыр)

Жоғары нәтиже көрсеткен оқушылар үшін марапаттау жүйесін енгізу


жыл бойы






















                     














 V. МҰҒАЛІМНІҢ ШЕБЕРЛІК ЖӘНЕ ӘДІСТЕМЕЛІК ДАЙЫНДЫҚ ЖАҒДАЙЫНЫҢ ДЕҢГЕЙІН БАҚЫЛАУ


Бақылау тақырыбы

Бақылау мақсаты

Бақылау объектісі



Бақылау түрі

Бақылау әдістері


Орындау мерзімдері


Жауаптылар

Қарау орны

Басқару шылық шешім


Екінші бақылау

Мұғалімнің әдістемелік деңгейі

ОМЖ және ҚМЖ әзірлеу және іске асыру сапасын анықтау

Оқу-тәрбие жұмысы

Тақырыптық

Құжаттаманы зерделеу:ОМЖ және ҚМЖ

Қыркүйектің 1 аптасы

ДӘІЖО

Директордың жанындағы кеңес

БӨП және БӨП әзірлеу және іске асыру бойынша оқыту семинарын өткізу


Мұғалімнің әртүрлі формаларды, әдістерді және заманауи технологияларды қолдануы деңгейін анықтау (топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс)

Тақырыптық

Бақылау: сабаққа қатысу

Бір жыл ішінде сабаққа қатысқан кезде

ДОТІЖО

Директордың жанындағы кеңес

 Шеберлік сыныбын өткізу, Lesson Study ұйымдастыру


Тұлғаға бағытталған тәсілді қолдану сапасын анықтау

Тақырыптық

Бақылау: сабаққа қатысу

Бір жыл ішінде сабаққа қатысқан кезде

ДОТІЖО

Директордың жанындағы кеңес




Әдістемелік бірлестік отырысында тәжірибе алмасу




Оқушылардың оқу жетістіктерінің деңгейіне сәйкес сараланған тапсырмаларды пайдалану тиімділігін бағалау


Тақырыптық

Бақылау: сабаққа қатысу 

Құжаттаманы зерделеу: ҚМЖ

Бір жыл ішінде сабаққа қатысқан кезде

ДОТІЖО

Директордың жанындағы кеңес


Білім беру нәтижелеріне қол жеткізу үшін цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану деңгейін анықтау

Тақырыптық

Бақылау: сабаққа қатысу 

Құжаттаманы зерделеу: ҚМЖ


Бір жыл ішінде сабаққа қатысқан кезде

ДОТІЖО

Директордың жанындағы кеңес


Оқу мақсаттарының сабақ мазмұнына сәйкестігін бағалау

Тақырыптық

Бақылау: сабаққа қатысу 

Құжаттаманы зерделеу: ҚМЖ


Бір жыл ішінде сабаққа қатысқан кезде

ДОТІЖО

Директордың жанындағы кеңес

Критериалды бағалау бойынша ережелерді зерделеуді ұйымдастыру


Бағалау критерийлерін пайдалану мен тапсырмаларға дескрипторларды дұрыс құрастыру деігейін анықтау

Тақырыптық

Бақылау: сабаққа қатысу 

Құжаттаманы зерделеу: ҚМЖ


Бір жыл ішінде сабаққа қатысқан кезде

ДОТІЖО

Директордың жанындағы кеңес

А, В топтары: критериалды бағалау жөніндегі нұсқаулықты игеру


Білім алушылардың жеке жетістіктерінің мониторингін, жүйелі зерттеулерді ұйымдастыру тиімділігін бағалау

Тақырыптық

Білімді тексеру: қорытынды бақылау жұмыстары

Талдау: ТБЖ нәтижелері


Тоқсанла 1 рет

ДОТІЖО, ДҒІЖО

Директордың жанындағы кеңес

Оқушылары білім сапасының төмен % көрсеткен мұғалімдерді біліктілігін арттыру курстарына жіберу



Ұжымдық педагогикалық жобаларға қатысу жиілігін анықтау



Тақырыптық

Бақылау, сауалнама

Жыл бойы 

ДҒІЖО

Директордың жанындағы кеңес




Мұғалімдердің белсенді / пассивті ұстанымы

Білім сапасын арттыру және оқушыларды ынталандыру бойынша мұғалімнің жұмыс сапасына баға беру

Мұғалімнің шеберлігі мен әдістемелік дайындығының жай-күйі

Тақырыптық

Білімді тексеру: әкімшілік бақылау жұмыстары,

талдау

Жыл бойы

ДОТІЖО психолог

Педкеңес

Lesson Study ұйымдастыру, біліктілікті арттыру курстарына жіберу


Мұғалімнің оқуды жүйелеу, балалардың жеке ерекшеліктерін (темперамент, мінез, қабілет, бейімділік және т.б.), өзінің жеке ерекшеліктерін біле білу қабілетін анықтау

Тақырыптық


Бақылау, сауалнама,

талдау


Жыл бойы


ДОТІЖО психолог


Педкеңес


Мұғалімдердің өзара сабақтарға қатысуы.



Мұғалімнің оқу-тәрбие процесінде оқушылардың жас және жеке қабілеттерін ескеру қабілетін анықтау және іс-шараларға қосу.

Тақырыптық

Бақылау, сауалнама,

талдау

Жыл бойы

ДОТІЖО

Педкеңес

Ашық сабақтар өткізу


Мұғалімнің балалармен, басқа мұғалімдермен, оқушылардың ата-аналарымен байланыс орнату және қолдау, олармен дұрыс қарым-қатынас орнату, қажетті уақытта тиісті ықпал ету шараларын таңдау мүмкіндіктерін бағалау

Тақырыптық


Бақылау, сауалнама,

талдау


Жыл бойы

ДТІЖО


Педкеңес


Озық педагогикалық тәжірибені тарату




"Жас мұғалім-тәлімгер" жүйесіндегі жұмыс

Жас педагогтардың кәсіби қиындықтарын анықтау. (Тәлімгерлікке жарты жылдық бойынша есеп беруі керек)

Жас мамандармен жұмыс

Тақырыптық

Бақылау: сабаққа қатысу

Сұхбат

Жыл бойы 

ДҒІЖО ДОТІЖО

ҒПК

Топ үшін жас мұғалім мектебінің жұмысын ұйымдастыру, коучингтер, интенсивтер өткізу, Lesson Study ұйымдастыру, тәжірибелі мұғалімдердің сабақтарына қатысу


Пән бойынша сабақтарды жоспарлау және ұйымдастыру сапасын анықтау

Тақырыптық

Бақылау: сабаққа қатысу

Сұхбат

Ай сайын


ДҒІЖО ДОТІЖО

ҒПК

Жас мұғалімдер онкүндігін өткізу


Жас педагог қызметінің қойылған мақсаттары мен міндеттерінің айқындылығы, нақтылығы, өлшемділігін бағалау.

Тақырыптық

Бақылау

Құжаттаманы тексеру

Сұхбат

Жыл бойы 

ДҒІЖО

ҒПК

Жас педагогтың қызметін бағалау критерийлерін әзірлеу


Жас педагогтың кәсіби қызмет бағыттарының әртүрлілігін талдау.

Тақырыптық

Бақылау

Құжаттаманы тексеру

Сұхбат

Жыл бойы

ДҒІЖО

ҒПК

Жас педагогтың қызметін бағалау критерийлерін әзірлеу


Жас педагог тәжірибесінде тәлімгерлік жүйесінің элементтерін іске асыру барысын бағалау.

Тақырыптық

Бақылау

Құжаттаманы тексеру

Сұхбат

Жыл бойы

ДҒІЖО

ҒПК

Тәлімгерлердің қызметін зерттеу



Шығармашылық /

зерттеу топтарының жұмысы

Оқушылардың дарындылығын анықтау және дамыту бойынша шығармашылық/ зерттеу топтарының жұмысын бағалау

Эксперименттік және ғылыми-зерттеу жұмысы

Тақырыптық

Сауалнама

Бақылау

Сұхбат

Жартыжылдықта 1 рет

ДҒІЖО ДОТІЖО

ҒПК

Оқушылардың дарындылығын анықтау мәселелері бойынша әдебиеттерді зерделеу


Педагогтардың тәжірибесін жақсарту мақсатында Lesson study, action research ұйымдастыру және өткізу тиімділігін анықтау.                             ( жұмыс жоспарын бекіту керек, координатор есеп беруі керек, әдістемелік кеңесте талдайды қорытынды жасайды.)

Тақырыптық

Сауалнама

Бақылау

Сұхбат

Тоқсанда 1 рет

ДҒІЖО ДОТІЖО

ҒПК

Ашық сабақтар өткізу, мұғалімдердің сабақтарына қатысу, мектеп, аудандық ҒЗК, олимпиадаларға, конкурстарға қатысу










Мұғалімнің кәсіби дамуы және өзін-өзі жетілдіруі

Оқыту мен тәрбиелеудің әдістері мен формаларының үйлесімінділігін сақтау мен қолдану деңгейін анықтау. 

Мұғалімнің іс - әрекеттегі тәжірибесін зерттеу

Тақырыптық

Бақылау: сабаққа қатысу

Сұхбат

Талдау

Жартыжылдықта 1 рет

ДӘІЖО ДОТІЖО

Директордың жанындағы кеңес

Біліктілікті арттыру курстарына жолдама, жас мұғалімдердің онкүндігіне қатысу


Психологиялық-педагогикалық білімді және психология мен педагогиканың қазіргі жай-күйі туралы білімдері мен біліктлігіне баға беру.

Тақырыптық


Сұхбат

Талдау


Жартыжылдықта 1 рет


ДӘІЖО ДОТІЖО


Директордың жанындағы кеңес


Біліктілікті арттыру курстарына жолдама, жас мұғалімдердің онкүндігіне қатысу


Мұғалімнің өзін-өзі дамытуға дайындық деңгейін анықтау.

Тақырыптық

Сұхбат

Талдау

Жартыжылдықта 1 рет

ДҒІЖО ДОТІЖО

Директордың жанындағы кеңес

Біліктілікті арттыру курстарына жолдама, жас мұғалімдердің онкүндігіне қатысу


Оқытудың белсенді формалары мен әдістерін қолданудың     тиімділігін анықтау.

Тақырыптық

Бақылау: сабаққа қатысу

Сұхбат

Талдау

Жартыжылдықта 1 рет

ДҒІЖО ДОТІЖО

Директордың жанындағы кеңес

Біліктілікті арттыру курстарына жолдама, жас мұғалімдердің онкүндігіне қатысу


Тұлғаның шығармашылық әлеуетінің деңгейін бағалау тәжірибелерін анықтау.

Тақырыптық

Сұхбат

Талдау

Жартыжылдықта 1 рет

ДҒІЖО ДОТІЖО

Директордың жанындағы кеңес

Біліктілікті арттыру курстарына жолдама, жас мұғалімдердің онкүндігіне қатысу


Коммуникативтік құзыреттілік деңгейін бағалау.

Тақырыптық

Бақылау: сабаққа қатысу

Сұхбат

Талдау

Жартыжылдықта 1 рет

ДҒІЖО ДОТІЖО

Директордың жанындағы кеңес

жас мұғалімдердің онкүндігіне қатысу























VІ. ТӘРБИЕ ПРОЦЕСІНІҢ, ӨТКІЗІЛГЕН ІС –ШАРАЛАРДЫҢ САПАСЫН БАҚЫЛАУ


Бақылау тақырыбы

Бақылау мақсаты

Бақылау объектісі

Бақылау түрі

Бақылау әдістері

Орындау мерзім

дері

Жауап

тылар

Қарау орны

Басқарушылық шешім

Екінші бақылау

1

Тәрбие жұмысында  нормативтік құжаттардың басшылыққа алынуы

Құжаттардың бірыңғай талаптарға сәйкестігін назарда ұстау

Тәрбие жұмысының жоспары

Фронталды

Құжаттамаларды зерделеу

Тамыз, қаңтар

Директор

ДЖК

Матрицаның VI бөліміндегі басқару шешімдерінің нұсқалары

Қаңтар 

2

«Біртұтас тәрбие бағдарламасын» іске асыру  жұмысын ұйымдастыру

Тәрбие жұмысының басымдықтарын және сапасын анықтау

Сынып жетекшілерінің жұмысы

Фронталды

Жоспардың орындалуын бақылау, талдау

Тамыз, қаңтар 

ДТІЖО

СЖО


Қаңтар 

3

Сынып жетекшілердің тәрбие жұмысының жоспарын бекіту және тексеру

Құжаттардың бірыңғай талаптарға сәйкестігін назарда ұстау

Сынып жетекшісінің жұмыс жоспары

Тақырыптық

құжаттамаларды зерделеу

Тамыз, қаңтар

ДТІЖО

ДЖК


Қаңтар 

4

Ата-аналармен педагогикалық психологиялық қолдау орталығын жұмыс жасауды ұйымдастыру «Даналық» мектебі

Мектеп-оқушы-ата-ана триадасының жұмыс сапасын бағалау

Ата-аналармен жұмыс

Тақырыптық

тәрбие сағаттарының жоспарлары,, жиналыстархаттамалары, ресуртар

Тоқсан сайын

ДТІЖО

ӘКО


Қыркүйек, қараша, қаңтар, сәуір

5

Тәрбиенің құндылықтарының сынып сағаттарындағы  тиімділігі

Сынып сағатының мазмұнына және тәрбиелеу мен оқытудың жаңа тәсілдерін енгізуге қойылатын талаптарды қамтамасыз ету

1-2-сыныптар

3-4-сыныптар

5-7-сыныптар

8-9-сыныптар

10-11-сыныптар

Фронталды

Сынып сағаттарын бақылау, талдау, сұқбаттасу

Қыркүйек

Қараша

Қаңтар

Наурыз

Мамыр

ДТІЖО

ӘКО


Қараша

Қаңтар

Наурыз

Мамыр

6

Білім алушылардың  бос     уақытын тиімді  ұйымдастыру

Сабақтан тыс уақытта және үйірмелерде қосымша сабақтарға қатысатын балаларды ынталандырудағы ата-аналардың рөлін анықтау

1-11-сыныптар

Фронталды

Құжаттамаларды зерделеу, сұқбаттасу, сауалнамалар

Жарты жыл сайын

ДТІЖО

ДЖК


Қаңтар

7

Спорт секциялары мен үйірме  жұмыстарының жүргізілу деңгейі

Үйірме бағдарламасының сабақ мазмұнына сәйкестігін анықтау, оқушыларды үйірмелер мен спорт секцияларының жұмысына тарту процесіндегі қиындықтарды диагностикалау

1-11-сыныптар

Фронталды

Сауалнама, сұқбаттар алу, диагностика жасау

Тоқсан сайын

ДТІЖО

ДЖК


Тоқсан сайын

8

Білім алушыларды  білім     беру  ұйымдарындағы   тәрбие     үдерісін  басқаруға  тарту

Оқушыларды тәрбие процесіне тартудың, олардың іс-шараларға белсенді қатысуын қолдаудың пәрменді тәсілдерін зерделеу

Оқушылар қауымдастығы

Тақырып

тық

сауалнама, жоспарларды зерделеу, сұқбаттасу

Тоқсан сайын

ДТІЖО

СЖО



9

«Жас ұлан», «Жас қыран», «Адал ұрпақ» өзін-өзі  басқару     ұйымдары  жұмысы

«Жас ұлан», «Жас қыран» ұйымдары, өзін-өзі басқару органдары жұмысының тиімділігін айқындау

Өзін-өзі басқару ұйымы

Тақырып

тық

құжаттамаларды зерделеу, ашық сұрақтар бойынша сұқбат жүргізу

Тоқсан сайын

ДТІЖО

ӨӨБҰО



10

Сабақтан  тыс тәрбиелік  жобаларды     ұйымдастыру және оны іске асыру

«Ата-аналар мектебі», «Балалар және театр»,

«Жеткіншектің жеті жарғысы», «Еңбегі адал жас өрен», «Ғаламтордың қауіпсіздігі», «Ұлттық мектеп лигасы» жобасын өткізу, тиімділігін арттыру.

Тәлімгердің жұмыстары, тәрбие орынбасары

Тақырып

тық

жобалардың жоспарларын зерделеу, іс-шараларды талдау

Тоқсан сайын

ДТІЖО

ҒӘК



11

«Мектепке жол» қайырымдылық акциясы

Әлеуметтік қорғаусыз қалған отбасы балаларына материалдық көмек көрсетудің сапасын анықтау

Әлеуметтік педагог 

Тақырып

тық

Құжаттарды зерделеу, сауалнама

Жыл бойы 

ДТІЖО

ДЖК


Жыл бойы

12

Әлеуметтік  қорғалмаған     отбасы  топтарына   жататын білім алушылардың  санатын анықтау  және     құжаттарын  жинақтау

Жазғы лагерьге тегін ыстық тамақпен, жолдамалармен, өзге де материалдық көмекпен қамтамасыз ету

Әлеуметтік қорғалмаған отбасылар

Тақырып

тық

Құжаттамаларды зерделеу, жабық сұрақтар арқылы сұқбат жүргізу

Тоқсан сайын

ДТІЖО

ДЖК


Тоқсан сайын

13 

Оқушыларға тегін ыстық тамақ беруді ұйымдастыру

Білім алушылардың  ыстық тамағын  ұйымдастыруы үшін  қолайлы     жағдай  жасау және азық-түліктің  санитарлық- гигиеналық  қауіпсіздігін  қамтамасыз етуілуін бақылау

1-4-сыныптар

Фронталды

бақылау, құжаттамаларды зерделеу, әңгімелесу

Күнделікті 

ДТІЖО

СЖО



14

Білім  беру     ұйымдарында     психологиялық-педагогикалық қолдау     қызметтін  ұйымдастыру және әлеуметтік  педагог пен психологтың бірлескен жұмыс жоспарының орындалуы

Буллинг/кибербуллинг жағдайларын уақтылы анықтау;

зорлық-зомбылықты, өзін-өзі бұзатын мінез-құлықты болдырмау

Психологтар 

Фронталды

Құжаттамаларды зерделеу, сауалнамалар алу, сұқбаттасу

Тоқсан сайын 

ДТІЖО

ҒӘК/

ПК


Тоқсан сайын 

15

Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылармен жұмыс істеу ерекшеліктері

Оқудағы және тұлғалық дамудағы қиындықтарды анықтау, инклюзивті оқытуды талап ететін оқушылардың құжаттарын зерделеу

Мұғалімдердің, дефектологтың, логопедтің, психологтың жұмысы

Тақырып

тық

ҚМЖ жоспарларын талдау, сабақтар мен сынып сағаттарын бақылау, сұқбаттасу

Жыл бойы

ДТІЖО

ДЖК


Жыл бойы

16

Қолайсыз отбасыларға, «Тәуекел топтары» оқушыларына әлеуметтік-психологиялық көмек көрсету бойынша жұмыстың жай-күйі (жеке консультациялар)

Құқық бұзушылыққа бейім, сабақты дәлелсіз себептермен өткізбейтін және теріс қылықтар жасайтын оқушылармен профилактикалық іс-шаралардың сапасын диагностикалау

Тәуекел топтағы балалардың құқық бұзушылықтарының алдын алу бойынша жұмыс

Тақырып

тық

Құжаттамаларды зерделеу, сауалманалар алу, бақылау 

Кезекті 

ДТІЖО

Штаб отырыс/ Штаб кеңесі


Кезекті

17

9-10 сынып оқушыларының кәсіптік бағдарлау жұмыстарының жай-күйі

Кәсіптік бағдар бойынша жұмыс тиімділігін диагностикалау

Бірлескен жұмыс жоспары

Фронталды

Жоспарларды талдау

Қыркүйек/ қазан

ДТІЖО

ДЖК


Қаңтар 

18

Кәмелеттік  жасқа     толмағандар  арасында  құқықбұзушылықтың  алдын алу     бойынша  жұмыстың  жағдайы

Оқушылардың бос уақытын ұйымдастыруға қойылатын талаптарды сақтау, демалыс кезінде құқық бұзушылықтардың, қауіпсіздіктің алдын алу

1-11 сынып оқушыларының демалысы, жазғы демалысы

Фронталды

Құжаттарды, жиналыс хаттамаларын зерделеу

Тамыз, желтоқсан,  сәуір

Директор

ДЖК


Желтоқсан, сәуір

19

Ұлдар мен қыздар кеңестерінің жұмысы туралы

Құқық бұзушылыққа, қауіпсіздікке кеңес беру, қолдау және алдын алу жөніндегі кеңестер жұмысының оң нәтижелерін зерделеу

Ұлдар мен қыздар кеңестерінің жұмысы

Фронталды

Кұжаттамаларды зерделеу, жиналыстар хаттамалары

Кезекті

ДТІЖО

СЖО


Ақпан

20

Медицина қызметкерінің жеке гигиена дағдыларын қалыптастыру бойынша профилактикалық жұмысының нәтижелері

Білім алушылардың бірыңғай гигиеналық талаптарды сақтауын қамтамасыз ету

1-11-сынып оқушылары

Тақырып

тық 

құжаттаманы зерделеу, сауалнама жүргізу, бақылау

Ай сайын 

ДТІЖО

Кеңес


Ақпан

21

Әскери-патриоттық тәрбиені ұйымдастыру деңгейі 

Әскери-патриоттық тәрбиелеуді ұйымдастыру деңгейін, іс-шаралар сапасын айқындау

Жұмыс жоспары, іс-шаралар жоспары

Тақырып

тық

құжаттамаларды зерделеу, сауалнама алу

Тоқсан сайын

ДТІЖО

Кеңес   



Тоқсан сайын

ПК-Педагогикалық кеңес

ДЖК-Директор жанындағы кеңес

ҒӘК-Ғылыми әдістемелік кеңес

СЖО-Сынып жетекшілер отырысы

ӨӨБҰО- Өзін-өзі басқару ұйымының отырысы

ДТІЖО-Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

ОҒҚ-оқушылардың ғылыми қоғамдастығы































Орындаған: ДӘІЖО Ибраева Ж.К.

Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив